Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

Vrátna Júl 2007

V júli sme šli do Vrátnej doliny aj s mojim kamošom Gordym a jeho Peťou. Noclaháreň nám robila Chata na Grúni. Keďže Chata na Grúni je pod Poludňovým Grúňom, každý deň sme naň museli absolvovať 45 minútový výstup , aby sme sa dostali na hrebeň a odtiaľ podnikali výlety. Nám s Gordym to vôbec nevadilo, len naši dvojnohý kolegovia trochu frflali. Mali sme super počasie, takže sme prešli hrebeň na jednu aj druhú stranu. Boli sme na Stohu aj Fatranskom Kriváni, len Malý a Veľký Rozsutec nás zastavil, lebo vraj je to tam pre psov veľmi nebezpečné.Pcha.... Ale ja som na tom malom aj tak bol. Ale to už je ďalší príbeh....
  • Foto