Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

Vysoké Tatry - Veľká Noc - Apríl 2007

Môj prvý veľký výlet som absolvoval keď som mal 7 mesiacov. Boli sme s kopou Dadkiných priateľov v Tatranskej Lomnici. Bývali sme v turistickej ubytovni, ale len sme tam spali. Inak sme boli celý deň na horách a to sa mi veľmi páčilo. Dadka s Marekom mali najprv obavy, či to všetko zvládnem keď som taký mladý, ale ja som ich rýchlo vyviedol z omylu. Prvý deň sme boli na Téryho chate, kde sme sa na záver museli vyštverať dlhým strmým kopcom, volali ho Hang. Tam som musel isť na vodítku, lebo bolo veľa snehu a dosť sa šmýkalo, tak aby som ako hovorila Dadka niekam ,,nezhučal", alebo niekoho svojim poskakovaním neprizabil....tomu som tak celkom nerozumel. Ale úspešne sme to všetci prežili a tak sme sa po zaslúženom oddychu mohli na druhý deň vybrať na Zbojnícku chatu. To už nebola až taká ťažká túra, šmýkalo sa síce dostatočne, ale nebolo až tak strašne strmo, takže som nemal kam ,,zhučať".
  • Foto