Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

23.5.2009 STRETNUTIE GORDONOV V SIELNICI.

V sobotu ráno sa zase vytiahlo auto a naložil sa doň bicykel. S Cattye, ktorá bola u nás celý týždeň, sme si o tom mysleli kadečo. Nakoniec k tomu bicyklu naložili aj nás. Vylodili sme sa na strelnici v Sielnici, Marek sadol na bicykel, a my sme čakali, kto všetko príde a čo sa bude diať. Nazbieralo sa nás tam veru hodne. Celkom 12 nás gordon setrov so svojimi majiteľmi. Na začiatok sme si s Atreiom a Otisom skočili do vlasov, ale včas nás zhaltovali. Potom sa všetko mohlo rozbehnúť. Najprv sa v kruhu promenádovali baby. Náš pán predseda klubu ich prísnym okom zhodnotil, mne bolu veru všelijako, keď som tam videl MOJU dadku s Cattye. Potom sme prišli na radu my, chlapi. Ako vždy sa mi to v postoji veľmi nepáčilo, ale dostal som piškotku, a tak som to pretrpel. Nasledovalo vystavovanie. Na vodítku a so zverou v klietke ma to veľmi nebaví, ale budiš. Aspoň Cattey sa to veľmi páčilo a zahviezdila. :-) Po stavačke Alenka (naša poradkyňa chovu) povysvetlovala ako nás upraviť na výstavu a mne dokonca aj ostrihala uši, ako názornú ukážku. Pred odchodom sme sa ešte prebehli po poli a vyšťavení spali v aute až domov. Večer si potom prišla po Cattye panička, a tak som zase sám. Ale ten týždeň bola sranda :-)