Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

Malý Rozsutec August 2008

No ako som už povedal, aj keď sú vraj Rozsutce pre psov nebezpečné, ja som na Malom Rozsutci bol. Vychádzali sme z Bieleho Potoka, ale nešli sme cez Jánošíkove diery, lebo tam rebríky a reťaze a to by som asi nezvládol. Cesta hore bola fajn, išli sme cez les a ku koncu prišli aj skaly.Všetci čo išli dole nám vraveli, že ja tam nevyleziem. Ale mýlili sa. Pasovali ma za gordona kríženého s kamzíkom. Horšie to však bolo dole. Vlastne zlý bol len jeden úsek. Bola to taká veľká skalnatá platňa, ktorá sa nedala obísť, ani zoskočiť a veľké problémy tam mali aj ľudia. Vtedy som sa naozaj bál. Museli ma cez ňu prenášať, dokonca si ma podávali 3 chlapi. Vypúlil som oči, zabodol pazúry do skaly....ledva ma z nej odhačkli. No ale povedzte...vy by ste sa nebáli? Fú...našťastie to dobre skončilo a ja som sa mohol ďalej bezstarostne preháňať po lúke.
  • Foto