Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

Vrátna - Boboty September 2008

Jedno z mála neprebádaných zákutí vo Vrátnej doline sme sa rozhodli preskúmať v jeden nádherný teplý septembrový deň. Pre mňa to bola len taká malina. Chvíľu som sa čudoval, čo sa stále vraciame a ideme iným smerom...a zase sa vraciame.... Moji dvaja členovia svorky hovorili niečo o tom, že sme zišli z chodníka....A bol tu nejaký? Neviem ako vám, ale mne sa chodník pod nohy dostane len zriedka kedy.
  • Foto