Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

Banská Štiavnica Silvester 2008

Tak tento silvester som bol v siedmom nebi hneď z niekoľkých dôvodov. 4 dni som bol na dlhých výletoch, mohol som sa vylietať na obrovských lúkach menej či viac zasnežených....A ešte k tomu so svojou najlepšou kamoškou Sunny. Celý celučičký čas som bol so svojou svorkou, dokonca som s nimi mohol ležať na gauči. Len od stola ma obvykle odháňali......ale ja nemôžem za to, že všetky stoly sú ako stvorené na to, aby som si na ne položil hlavu. Skrátka bolo super!!!! Bol som na kalvárií aj v meste, v botanickej záhrade či na lúke. V lese aj na zamrznutom jazere. Miliónový Silvester v Štiavnici.
  • Foto