Výlety priam zbožňujem! To sme celý deň von, všetci traja a môžem behať koľko len chcem. Niekedy sa k nám pridá menšia, niekedy väčšia kopa dvojnohých kamošov. Sem tam sa vyskytne aj nejaký štvornožec, ale tých veľa nie je. Najviac chodíme do Malej Fatry - Vrátnej doliny...Tam som uz prešiel celý hrebeň, bol som na Stohu, Kriváni a dokonca aj na Malom Rozsutci. Prešiel som aj zbojnícky chodníček. Na svojej prvej túre som bol vo Vysokých Tatrách na Téryho a aj Zbojníckej chate. Vtedy tam bolo straaašne veľa snehu a super som sa v ňom vybláznil. Keď sme bývali v Stupave, tak sme chodili na Pajštún....ale to už ani nepovažujem za výlet, lebo to bolo na skok.

Lamač Február 2009

A mám nového kamoša. Bol som mu ukázať môj les a myslím, že sa mu páči. Ešte som aj vybavil, aby bola veľká kopa snehu a do toho svietilo slniečko. Podarilo sa. Je to Anglický seter a volá sa Cairo. Je to taký krpec, ale je s nim sranda. Keď sa chcel so mnou hrať, tak na mňa len štekal a štekal...Ale ja som mu aj tak ušiel. Ešte musí trošku podrásť aby ma dobehol. :-)
  • Foto